Nikon D40…

nikon-d40.jpg

…så heter min nya kamera.

Lite spec:

  • 6 megapixel
  • Kitobjektiv 18–55 mm
  • P, A, S och M i spetsen men här finns också alla tänkbara motivprogram.
  • Pris 4100:-. Kalasbilligt!

Den är svart, den är fin och den är min! D40 är absolut ingen proffskamera utan en behändig och liten digital systemkamera. Bilderna blir kanonbra, i alla fall om man jämför med vilken kompakt digitalkamera som helst. En systemkamera är alltid en systemkamera!

Hej.

Etiketter: ,

3 svar to “Nikon D40…”

  1. Nette Says:

    Jaha, just en sån som min dotter gnäller om att hon vill ha – när du tröttnat kan du sälja den billigt till oss! 🙂

  2. Sampe Says:

    Jag förstår att hon gnäller! Den är superenkel att ha å göra med och den tar mycket bra bilder. Bättre än alla de kompakta digitalkameror som jag har testat iaf.

    Jag tröttnar nog redan nästa vecka. Prylarnas allmänna intressehalt avtar tyvärr med en brant satans jävla kurva neråt…typ.

    Hej!

  3. LiebeBrille Says:

    Treibe diese sonnerbrille am http://www.vistaexpert.it

Kommentera

