C R O C S

crocs-bla.jpg

Min kompis har precis köpt ett par fulskor. Jag trodde att de var ute redan förra sommaren.
De är så FULA! Hur kan någon ens fundera på att äga ett par sådana?!
Jag skiter i om de är sköna eller inte. Människor som köper dem är lättlurade som tror att de är snygga bara för att de var inne ett tag.

Så jag är lättlurad? Skulle jag vara lättlurad? Vulgär tanke!

Nåja, jag inhandlade ett par blåa Crocs förra sommaren eftersom jag visste att de var en mycket bra båtsko. Tokbra fotfäste på däck och på hala klippor. Upptäckte att de var sjukt sköna och använde dem överallt, nästan. Fick enbart sköna kommentarer från den yngre generationen som ”Va coola!” och ”Var har du köpt dem?”. Om de är snygga eller ej beror givetvis på i vilket sammanhang och vilken sjuk smak man har.

För övrigt inhandlade jag ett par till för en mindre struntsuma: 700:-. Allt för att Foppa markandsför dem!

LOL 

8 svar to “C R O C S”

  1. Malin Says:

    Jag köpte mina i Thailand för 200 bath, de du! 😉

  2. Sampe Says:

    Copy that! 😉

  3. Kira Says:

    Kan inte hjälpa det. De ger mig rysningar helt enkelt.

  4. Sampe Says:

    LOL! Roger that 😉

  5. Mary Says:

    alla på mitt jobb har såna förutom jag haha… Provade min arbetskamrat och dom var verkligen sköna!

  6. Sampe Says:

    Aaaa, de är ju det…sköna liksom. Snygga är dom väl inte men men 😉

  7. the_damn_bar Says:

    Jag såg inlägget och tänkte bara tipsa alla där ute som kan tänkas vara intresserade av ett alternativ till Crocs. Skorna heter Happy People och är definitivt lika bra. Jag har köpt 2 par själv på webbshoppen http://www.hpstockholm.se och har därmed slutat använd mina Crocs som jag hade innan. Det rör sig alltså inte om några hundra kronors kopior utan man får allt ”slanta” runt 400 pix för ett par. Men det är i alla fall lite billigare än Foppas eget märke. Såg även häromdagen att de skulle släppa en ”sneaker” (jumpasko) i samma material. Hare gott.

  8. sampes Says:

    Oj, de måste vara skitfula hehehe

Kommentera

